Главная страница   
   Салоны красоты   
   Салоны красоты Москва   
 
   Карта сайта   
   Контакты   
 
Косметология - статьи:
 Оборудование для салонов красоты
 Профессиональная косметика
 Статьи для специалистов
 Статьи о салонном бизнесе
 Статьи разные
 Articles about beauty salon business
Новости косметологической выставки
салон красоты
 Фотоомоложение
 Фотоэпиляция

Кадровый центр:
 кадровые агентства

CosmoExpo:
 Косметическая выставка
 Cosmetics Show
CosmoExpo

Просто "инет":

Художественный паркет, Камины из мрамора

кадровое агентство, подбор персонала, подбор сотрудников, поиск персонала, поиск сотрудников, коучинг

 
 
Косметология

<< назад к списку

Beauty and Personal care industry in Russia

All regions which suffered a decline in sales of premium cosmetics in 2009, managed to recover last year. Eastern Europe almost returned to pre-recession levels of growth, as Russia’s economy improved and consumer spending recovered.

Non-store beauty sales outperformed any other retail channel on the back of strong direct sales and rapid internet growth. Internet retailing alone grew by 16% in 2010 adding a further US$ 2billion to total industry value.

Aleksandra Zacharova, Research Analyst at Euromonitor, discusses corporate strategies in the beauty and personal care industry in Russia. The Russian beauty and personal care market developed rapidly during the past decade. The premiumisation trend caused rapid growth, but that growth slowed down to almost nothing during the recession. With the increase of consumer confidence, beauty and personal care sales are on the rise and are close to reach pre-crisis levels

The Russian market has mainly recovered the impact of the Crisis in 2010 and will fully recover in 2011.

Beauty and Personal care industry in Russia

The Russian Beauty and Personal Care market is far to be saturated and is expected to increase a 4% value annual growth rate in the upcoming 5 years.

Beauty and Personal care industry in Russia

Niches category that will have the highest increasement forcast in the next following 5 years (2011 / 2015)

Beauty and Personal care industry in Russia

The Baby Care and the Sun Care categories are the two niches which increased the most in 2010.

Beauty and Personal care industry in Russia

06.06.2011




Весна, пора обучать администраторов!

Обновлен наш дистанционный курс обучения администратора салона красоты, теперь помимо подробного описания того, что и как фронт-менеджер должен делать от рассвета до заката (включая искусство продаж), добавлены готовые скрипты телефонных разговоров с клиентами






   Для соискателей   
   Для работодателей   
   Салоны красоты ...   

Выставка

  • Интернет выставка

  • Wellness prof:
    Оборудование для салонов красоты
    Косметологический комбайн
    кедровые бочки
    Косметологическое оборудование
    Оборудование для микродермабразии или дермабразия
    Одноразовое белье для салонов красоты
    Перманентный макияж
    Расходный материал для салонов красоты
    Ультразвуковые аппараты
    Салон красоты
    Вакуумный массаж

    Wellness prof


    Wellness prof:
    Оборудование для салонов красоты
    Косметологический комбайн
    кедровые бочки
    Косметологическое оборудование
    Оборудование для микродермабразии или дермабразия
    Одноразовое белье для салонов красоты
    Перманентный макияж
    Расходный материал для салонов красоты
    Ультразвуковые аппараты
    Салон красоты
    Вакуумный массаж

    Wellness prof

    Copyright © 2004 - 2010 Nensi.ru